Skoči na glavni sadržaj Skoči na pretragu

Languages

English English EN

Obavijest zainteresiranim ponuditeljima na natječaj za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja za djelatnosti na bolničkoj i specijalističko-konzilijarnoj razini zdravstvene zaštite za ugovorno razdoblje 1.4.

16.01.2020.

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod) priprema objavu Natječaja za sklapanje ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja za ugovorno razdoblje 1. travnja 2020. godine do 31. prosinca 2020. godine (u daljnjem tekstu: Natječaj).

Ovim putem Vas kao zainteresirane ponuditelje izvješćujemo da ćete svoje ponude na Natječaj podnositi u pisanom obliku, uz obaveznu prethodnu popunu i dovršetak dijela ponude putem web sučelja ePonude.

Napominjemo da će web sučelju predviđenom za popunjavanje ponude moći pristupiti isključivo ovlaštene osobe ustanove (do 3 osobe po ustanovi), odnosno privatne prakse, i to prijavljivanjem na web sučelje putem pametne kartice Zavoda uz prethodnu dodjelu ovlaštenja od strane informatičke službe Zavoda za svaku pojedinu ovlaštenu osobu.

Stoga Vas upućujemo da žurno, prije početka Natječaja, popunite tiskanicu Pristupnog lista za sebe osobno, vaše radnike ili druge osobe koje ovlašćujete za popunjavanje ponude putem web sučelja.

Nadalje, ispunjeni Pristupni list potrebno je ovjeriti potpisom i pečatom ustanove/privatne prakse te sken iste putem elektronske pošte uputiti u Zavod na mail adresu ugovaranje.eponude@hzzo.hr. Zavod će po primitku Pristupnog lista dodijeliti ovlaštenje pametnoj kartici za svaku osobu kojoj dajete ovlaštenje za pristup web sučelju ePonude za Vašu ustanovu/privatnu praksu.

Budući da će trajanje Natječaja biti ograničeno, molimo da unaprijed provjerite posjeduju li osobe koje želite ovlastiti za rad na web sučelju pametnu karticu Zavoda te da li je ista važeća (provjerite datum valjanosti na samoj kartici), budući da je za izdavanje i dostavu nove pametne kartice Zavoda na adresu Vaše ustanove/privatne prakse potrebno minimalno 3 radna dana od trenutka dostave Pristupnog lista Zavodu, putem predviđene mail adrese.

Također je potrebno provjeriti posjeduje li računalo, putem kojeg će ovlaštena osoba pristupati web sučelju, čitač pametne kartice, te ukoliko to nije slučaj potrebno je isti nabaviti.

Ukoliko niste ugovoreni partner Zavoda za provođenje zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja u ugovornom razdoblju do 31. prosinca 2019. godine potrebno je uz sken Pristupnog lista koji dostavljate u Zavod priložiti i sken važećeg Rješenja Ministarstva zdravstva o odobrenju za rad Vaše ustanove/privatne prakse, kao i sve skenove Rješenja Ministarstva zdravstva kojim su regulirane bitnije promjene vezano uz Vašu ustanovu/privatnu praksu (promjena naziva ili adrese ustanove, promjena imena/prezimena nositelja tima ili adresa privatne prakse, naknadno odobrenje za provođenje djelatnosti za koju se prijavljujete na Natječaj).

Stoga Vas molimo, kao zainteresirane ponuditelje na Natječaj, da se unaprijed pripremite kako bi u trenutku otvaranja Natječaja tehnički bili spremni za pristup web sučelju ePonude.

Link za pristup web sučelju ePonude, kao i detaljne upute za pristup i popunjavanje ponude na Natječaj biti će objavljeni uz tekst Natječaja na Internet stranici Zavoda.

, full_html

Podijeli

Tagovi